m


sobota, 7 października 2017

Eh, PRZEPRASZAM! - zapowiedź serii!

Hejj!
Tu Lim <3
Tak, PRZEPRASZAM ZA MOJĄ NIEOBECNOŚĆ! 
POWODEM BYŁA SZKOŁA - MILION SPRAWDZIANÓW W TYGODNIU, MILION KARTKÓWEK OGÓLNIE MASAKRA! 

Ale planuję zrobić serię, u mnie serię "planowane na dni" czyli np. mówie Wam:
POST BĘDZIE W KAŻDY PIĄTEK!

Potem się nie wywiązuje, no bo pewnie by tak było ;-;

Ale seria będzie! Jak znajdę czas to będzie, bo aktualnie jak piszę tego posta to jest 00:30 ://
Ta, nie znalazłam czasu a chciałam się jakoś wytłumaczyć meh.

Nie wiem kiedy tego posta wstawię bo właśnie kiedy ja to pisałam jest 07.10.
Może jutro, robię posty na zapas!

Okej, może bardziej o serii! Bo uciekam od tematu nooo.

To ogólnie tak, seria nie będzie do końca o momio, tylko o innych grach online!
Okej, dużo zdradzam! To tak, nwm kiedy będę to wrzucać. Jak znajdę czas - dlatego piszę na zapas!

Ja może jeszcze dzisiaj dam radę napisać posta z NOWĄ SERIĄ!
Okej, bo wszystko mam przygotowane - więc - czm nie?

Okej, tutaj się bardzo rozgadałam :/
Czuję się jak normalnie youtuberka, "nagrywam" czyli pisze po nocach XDDD

CZEKAJCIE NA NOWĄ SERIĘ! PISZCIE W KOMENTARZACH JAK MYŚLICIE CO TO BĘDZIE!

Okej, teraz gdy skończyłam pisać tego posta jest godzina 00:41 :/
POZDRAWIAM XD

Dzięki za uwagę, możecie napisać o której godzinie WY zobaczyliście tego posta!

~Limeł <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz