m


środa, 11 października 2017

Chyba każdy w to grał!

Hejj!
Tu Lim <3
Mam dla Was nową serię ^^

Ta seria polega na tym że będę Wam dawała ss (screeny), będę opisywała tę konkretną grę, są to gry w ktre raczej każdy grał W DZIECIŃSTWIE , dam Wam linka - BO BĘDĄ TO TYLKO GRY ONLINE ZA DARMO!

Teraz coś "Papaskowego"! Są to gry w których, robi się różne potrawy, fast foody itd. (:
Z racji tego, że gier z tej serii jest mega dużo - wybrałam 3 i je Wam zaraz pokażę ^^
Wydaję mi się, że gry z tej serii są tak znane, że chociaż Wam się nie spodobała - zagraliście XD
Okej, a teraz ss:
Możemy nazwać swoją postać ^^
Sprzedawcę/Sprzedawczynię

Czekamy na klientów ^^
A tym czasem włączył się samouczek ://

YEA! Ktoś przyszedł :P

Mandi składa zamówienie xd

To są wgl jakieś szejki?
No, ale się robi ^^

To czas na mieszanie! 
Po dodaniu wszystkich składników, przyozdabiamy ^^


I ocena na koniec ^^

Link: PAPA'S FREEZERIA

TERAZ KOLEJNA GIERKA!

Teraz postanowiłam stworzyć swoją postać
Tak wyglądała przed zmianą (:

A tam z zza lady to moja postać.
Niestety nie udało mi się zrobić ss :((
Tylko tyle widać ;c 
Tutaj się pieczą babeczki,no po prostu perfect <3 


Już prawie koniec.

Dum, Dum, Dum!
Ocenia ^^
Niestety też nie mam ss :/

Link: PAPA'S CUPCAKERIA

A TERAZ KOLEJNA GRA Z TEJ SERII!

Czas na sushi!

Teraz mam ss!
Yea! Tak wygląda przed ^^

A tak po :P

Miasteczko ^^

Hacky Zak składa zamówienie XD

Robimy ryż ^^

Układamy składniki <3

Polewamy sosami itp.

Ocenia ... dum dum dum!

Kolejna klientka <3 Bruna Romano XD


Nakładamy ogóreczki :D

Kroimy ;_;

Ocenia (:

LINK: PAPA'S SUSHIRIA

POLECAM XDD
Można sb pograć w różne rodzaje ^^
Pokazałam Wam 3 - babeczki, sushi, szejki ^^
Jeżeli podoba Wam się seria, napiszcie komentarz!
Jeżeli nie podoba się Wam seria też napiszcie komentarz!
JEŻELI NIE WIECIE CZY WAM SIĘ PODOBA TEŻ NAPISZCIE KOMENTARZ XD




Okej, to dzięki za uwagę :**
~Limeł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz