m


poniedziałek, 9 października 2017

Chyba każdy w to grał! - nowa seria

Hejj!
Tu Lim <3
Mam dla Was nową serię ^^

Ta seria polega na tym że będę Wam dawała ss (screeny), będę opisywała tę konkretną grę, są to gry w ktre raczej każdy grał W DZIECIŃSTWIE , dam Wam linka - BO BĘDĄ TO TYLKO GRY ONLINE ZA DARMO!

Na pierwszy ogień idzie gra, o pewnym bobasie :D
Tak, polega to na tym że trzeba wykąpać bobasa (?) i położyć go spać XDD
Tak, chyba każdy w to grał ;))
A teraz parę ss:
Tak wygląda jak się kładzie to dziecko spać XD

Śpi ZZZZZZ

Taaa, teraz sie kompie XD Ja go (to chłopak czy dziewczyna lol) pianą obtoczyłam XD
Nazwę tego bobasa - Sara XD

A tak wygląda w kąpieli ^^ 

TAK, TERAZ POMYŚLISZ - HAHAH ONA JESZCZE W TO GRA? SERIO? HAHA
NAZWA SERII BRZMI - CHYBA KAŻDY W TO GRAŁ!
NO HALO, TO JEST PRZYPOMNIENIE WŁAŚNIE CO ROBILIŚMY DAWNIEJ, BO JA NP. GRAŁAM W TO JAK BYŁAM MAŁA ;DD
 
Okej, to gra jest dosyć dziwna XD
Większość gier jest o bobasach, nwm czm.
DUŻO JEST O OPIECE NAD BOBASAMI XD
Normalnie gry przygotowują nas na przyszłość? What xD

O grze:
Nazywa się : Kąpiel Bobasa: Czas na Sen
Tu macie linka XD
Chcecie pograć w tą mega trudną grę?!
ZAPRASZAM XDD
jest ona bardzo ciekawa, uczy nas że bobasów trzeba zasypać pianą XD

Jeżeli podoba Wam się seria, napiszcie komentarz!
Jeżeli nie podoba się Wam seria też napiszcie komentarz!
JEŻELI NIE WIECIE CZY WAM SIĘ PODOBA TEŻ NAPISZCIE KOMENTARZ XD




Okej, to dzięki za uwagę :**
~Limeł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz