m


środa, 30 sierpnia 2017

Dostawa mebli!- Jednorożce opanowują momio?

Kilka minut temu doszła na momio nowa dostawa! Jest ona oczywiście, jednorożcowa. Nie przedłużając pokaże wam co się w niej znajduje.


Szafki jak szafki, nic nadzwyczajnego, ale nie powiem, są fajne.


Muszę przyznać, że kanapa piękna, ale jej cena już nie za bardzo.


Dodatki jakoś mnie nie kręcą. Ta lampka jest ciekawie wykonana, ale tak jakoś, za bardzo mi się nie podoba.


Do tej ściany nic już nie mam. Według mnie jest najlepszą rzeczą. Cena jest dobra, a kolory są ciekawe.

Okno w sumie.. Ładne, ale według mnie do ściany nie pasuje kolorystycznie, a tak to jest okej.


To ten "plakat" (Zapomniałam nazwy c:) który był zapowiedzią mebli na snapie. Szczerze mówiąc myślałam, że to będzie stało, a jednak się myliłam.


I tak właśnie prezentuje się cała kolekcja! Ogólnie oceniam ją 9/10.
A wy co sądzicie o tej kolekcji?
~Pati671

4 komentarze:

  1. Przypomina mi trochę desing pokoju jednej z użytkowniczek instagrama, tęż zjeżdżalnia z tęczy, okno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, że kojarzy ci się edit odikastar, bo zjeżdżalnie zrobiła identyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaa tą dostawę, uważam że jest to jedna z lepszych dostaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mega
    ~Belunia

    OdpowiedzUsuń