m


sobota, 12 sierpnia 2017

NOWA DOSTAWA

Wczoraj na momio pojawiła się nowa dostawa.Według mnie nie jest ona najpiękniejsza, ale napewno znajdą się osoby którym się ona spodoba.Teraz poznacie moją opinię.
Zaczynamy!
Na początku mamy buty.Dziękuję za ss Nie Wiem Co To,bo mój musiałby być z napisem kupione.Weszłam do sklepu i odrazę je kupiłam.Moja ocena to 10/10.
Następnie ocenię okulary.Są nawet fajne i zastanawiam się nad kupnem.Nie są one drogie.Mi osobiście bardziej podoba się wersja bez m+.Ocena: 7,5/10.
Pierwsza torba jest bardzo ładna, ale nie kupię jej ze względu na cenę.Torby sportowe są ładne i tanie. Znowu lepsza wersja bez m+! Torby dostają odemnie ocenę 8/10.

Mamy też i włosy.Nie powalają one urokiem i według mnie są poprostu brzydkie.Cena jest przesądzona. Ocena to 2/10.
Ehh...Nie lubię czapek na momio, wolę kapelusze. Cena jest totalnie zawysoka.Ocena: 1/10.
Spodnie są dość fajne, ale drogie. Ocena to 7/10.
Nie będę komentowała spodni za szafiry, są okropne. Czarne spodnie napewno znajdą miejsce w mojej szafie.Zielone są takie sobie. Ocena dla spodni to 5/10.


Sportowa, zwykła koszulka dostaje 6/10 punktów.
Pierwsza i trzecia koszulka mają przystępną cenę i są w miarę  fajne.Koszulka za 2 szafiry nie jest w moim guście.Ocena: 7/10.
Zakochałam się w szarej bluzie😍.Biała koszulka jest fajna, ale droga- tak jak większość tej kolekcji.Zielonej bluzki nie skomentuję.Ocena 8/10.

A wam jak podoba się nowa kolekcja? Ja liczyłam na lepszą.

~Zofijka

1 komentarz:

  1. Ortografia omg... Najpierw naucz się pisać i rób to starannie, bo coraz mniej osób tutaj jest ze względu na nie staranne pisanie. Chyba też się przerzuce na inne blogi, bo tutaj zaczyna robic się totalne dno.

    OdpowiedzUsuń