m


piątek, 18 sierpnia 2017

Nowa dostawa

Hejka!!
Pewnie każdy z was już widział nowa dostawę tak więc chciałabym wam podać moje zdanie na jej temat. Z tego co widziałam wielu osoba ona się nie podoba.



Bardzo mi się podobają sukienki i zwykle i dla m+. Sukienka za szafiry jest śmieszna taka w stylu Lady Gaga'i na pewno się na nią skuszę.



Fajny wzorek spodni na pewno kupie obie wersje kolorystyczne.



Jak dla mnie są okropne nie pasują mi tu w ogóle do tematu cyrku bardziej do parady na pewno ich nie zakupie. Cena tez nie jest zbyt atrakcyjna dałabym te czapki za diax może wtedy ktoś by się na nie skusił.



Kiedyś były bardzo podobne włosy jednak Gwiazdki nie były wypełnione. Oczywiście zakupiłam jedna parę.



Ciekawy dodatek do ubiory na pewno zakupię oba.



Bardzo nie podoba mi się kurtka za szafiry. Kurteczki( nwm jak je nazwać) sa przepiękne jednak najbardziej spodobał mi się kolor czarny, ale nie pogadzę tez druga wersja kolorystyczna przy zakupie.



Makijaż jest bombastyczny. Idealnie pasuje mi do tematu cyrku.

Dostawę oceniam na takie 9/10 (przez kapelusze)

A tutaj kilka looków w fajnych wg mnie połączeniach:







~Misia-14

3 komentarze:

  1. Proszę popracuj nad ortografią, ponieważ Twoje błędy "kłują w oczy" jak to ujęła osóbka nade mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tutaj prawie kazdy popelnia bledy ehh

    OdpowiedzUsuń