m


poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Tańsze, a identyczne! #3

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną odsłoną mojej serii. Szczerze mówiąc, nie było jej jakiś czas, więc czemu by jej nie kontynuować. No więc zaczynajmy!

Niestety zapomniałam kto mi podesłał ten look, jeżeli mi się przypomni to dopiszę.



(Gdyby były wątpliwości, mam zapisane kilka looków podesłanych na pulpicie, dlatego sama je "robię" w sklepie)
Cząstki:
Włosy- 260
Soczewki- 88
Rzęsy-  89

Szminka- 92
T-shirt- 450
Tatuaż- 136
Spodnie- 108
Buty- 350
Razem: 1578 diamentów

A teraz look tańszy!
Cząstki:
Włosy- 260
Soczewki- 69
Rzęsy- 89
Szminka- 92
T-shirt - 300
Tatuaż- 110
Spodnie- 87
Buty- 300 (m+)
Razem: 1213 diamentów

Podsumowanie
Zyskaliśmy: 365 diamentów
Straciliśmy:  -
Uwaga! Jeżeli chcecie wysyłać look który zamienię na tańszy wyśli do mnie na pv
Zasady:
*Look MUSI być ze sklepu
*Podajecie mi cenę cząstek i cały koszt looku
Osoba która mi podeśle look ze sklepu i poda cene, otrzyma momo tęczy lub muffinki i ukaże się nick osoby w poście na blogu.

~Pati671


1 komentarz: