m


sobota, 2 września 2017

Nowa dostawa ubrań

Hey. Wczoraj na momio pojawiła się nowa kolekcja ubrań.Jest ona jednorożcowa.
Kombinezony są bardzo ładne.Obie wersje przypadły mi do gustu.Narazie nie kupuję m+, więc kupię tylko różową wersję. Ocena to 10/10.


Zastanawiam się nad bluzą za szafiry. Miętowa bluza już zagościła w mojej garderobie. Szarą bluzkę też kupię. Ocena to 8,5/10.
Spódniczki są w dobrej cenie.Kupię tą bez m+.Ocena to 9/10.
Krótkie spodenki zawsze się przydadzą, ale kolor nie przypadł mi do gustu.Ocena to 7/10.

Opaska jest fajna, ale dała bym za nią max 400 diax.Kaptur za 3 szafiry wygląda dość dziwnie. Biały i miętowy są całkiem spoko i pasują do bluz z napisem.Ocena to 8/10.
Włosy nie zachwycają nas swoim wyglądem. Ocena: 6/10.
Torebki są ok.Cena nie jest zła. Torebki dostają ode mnie 7,5 na 10 punktów.
Kurtka jest fajna, lecz nie warta swojej ceny. Ocena to 7/10.

Myślałam, że ta kolekcja będzie ładniejsza.Zawiodłam się na niej trochę.A wy co sądzicie o tej dostawie? 

                           ~Zofijka

1 komentarz: