m


środa, 6 września 2017

Informacja !!!

Chcę w tym poście rozwijać wasze wątpliwości.Na chacie blogowym ktoś się pode mnie podszywa.Nie opuszczam tego bloga. Jeśli kiedyś będę opuszczać to napiszę o tym posta.
-------------------------------------------------------------------
A teraz informacja do osoby która się pode mnie podszywa. Jest mi przykro, że piszesz takie nie prawdziwe rzeczy i wprowadzasz innych w błąd.Inne osoby mogły pomyśleć, że naprawdę odchodzę.Po to też piszę tego posta, żeby powiedzieć że tak nie jest.Mam nadzieję, że zmienisz swoje zachowanie i przyznasz się mi na momio w wiadomości prywatnej.
******************************************
                               ~Zofijka

2 komentarze:

  1. Proszę Cię - uważaj na j. Polskim, bo błędy ortograficzne które popełniasz są po prostu śmieszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie coś mnie nie pokoiło! Dzięki, że napisałaś, ale na przyszłość popraw ortografię;/

    OdpowiedzUsuń