m


niedziela, 10 września 2017

PRZEPRASZAM!!

Hejka!!
Chciałabym was przeprosić za ta moją nieobecność ale wszystko było spowodowane tym że na tą 3 klasę gimnazjum musiałam się przenieść do innego. Ten rok będzie dość trudny już nawet mam zapowiedziane 3 sprawdziany i 6 kartkówek. Do tego nauczyciele co chwile przypominają nam o egzaminach co zaczyna mnie trochę denerwować. Wszystkie moje serie jakie prowadziłam, a zostały np zatrzymane albo nie pisałam żadnych postów z danej serii postanowię jakoś przywrócić. Z pomocą na pewno przyjdzie mi nasza nowa redaktorka Zofijka. 
Jak mogliście już zauważyć czytelnik miesiąca został zatrzymany powodem było to że nie pisaliście komów, a jak już były to nie było przy nich dodanej nazwy. Dlatego proszę o pisanie nazw. Jednak jeśli to nie wypali pomyślałam już nad pewnym pomysłem jednak do niego będziecie musieli mieć E-maila. Zobaczymy co przyniesie nam ten miesiąc.
To chyba na tyle.

~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz