m


środa, 24 maja 2017

,,Rozmowy w Momio" #1

Hejka!!
To jest pierwszy post z tej serii dzisiaj z dziewczynami zadałyśmy pytanie kilku momowiczą.

Zadane pytanie:
Czy według ciebie moderatorzy są potrzebni?

A oto ich odpowiedzi:
-Tak i dlatego ja tu jestem
-Tak, bo oni dają znaki jakie są nowe prezenty itp.
-Raczej tak, bo oni patrzą na nasze zgłoszenia i te posty usuwają. Pomagają tym młodszym i w ogóle
-Według mnie moderatorzy są bardzo potrzebni
-Moim zdanie moderatorzy są potrzebni. W sporej części oni pilnują porządku na Momio. Bez nich zapanowałaby anarchia i gra ta stałaby się jak każda inna - niedostępna dla młodszych użytkowników, bo często osoby są hejtowane za wiek
- Nie, bo nie widziałem nawet ich.
-Tak, ponieważ jest dużo kradzieży, oszustw itp.
-Moim zdaniem są potrzebni i bardzo mili i pomagają rozwiązywać problemy
- Żeby pomagać w różnych sprawach np. gdy cię oszukano
-Nie do końca
-Tak są bardzo potrzebni
- Zalerzy
-Myślę że moderatorzy lub poprawna nazwa pomocnicy Jacka, są nam bardzo potrzebni. Ponieważ ludzie którzy grają w ta grę mają mnóstwo problemów, gdy np. jedna osoba przeklnie, to jeden moderator może tego nie zobaczyć, bo może zgubić się w tłumie, a gdy jest ich więcej jest większa szansa że Momio będzie bezpieczne i wesołe



I jak podoba wam się nowa seria? Drugi post z tej serii będzie też taki sam, a już na następne będziecie mogli głosować



~Misia-14

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta seria i pozdrawiam wszystkich którzy pomagają w tej serii ja też pomagam Zofijka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria jest super!
    ~ !!! Lena !!!

    OdpowiedzUsuń