m


sobota, 20 maja 2017

Nowa dostawa!!

Hejka!
Pewnie każdy z was już widział nową dostawę tak więc dzisiaj postanowiłam zaprosić do mnie kilka osób a podladnie dwie. 
Są nimi :
-Nadiowa-Nadia (N)
-pamela700 (P)
- Ja (M)


Nowa dostawa jest zainspirowana Lisa & Lena




N - Są ładne ale niektóre tak jakby słabe np. te z napisami.

P -Bluzki są fajne ale z Lisa or Lena to już coś nie gra bo Jack usuwał  posty z tym związane a dodali te bluzki z nimi .

M - Bluzki mi sie bardzo podobaja, a szczególnie różowa i niebieska bluza.



N - Ładne są te spodnie, a te dziury sa po prostu przepiękne.

P -Spodnie super łał mam je bo są bardzo ładne Jeansy i to z dziurami ❤.

M -Bardziej mi sie tutaj podobaja spodnie nie dla m+.


N- Buty są ładne ale lepiej by było jakby były jeszcze w innych kolorach np. niebieskim, czarnym.

P -Buty są ok kiedyś były podobne ale są fajne.

M -Buty jak kazde nic odac nic ująć było juz kilka podobnych butów



N -Czapki mi się nie podobają kolorki ładne ale coś w nich jest nie tak.


P -Czapki mi się za bardzo nie podobają są takie płaskie nie wiam jak to ująć.

M -Czapki niezbyt mi sie podobaja ja najbadziej wole kapelusze ale na czapeczke tez casami sie skuszę.



N -Włosy nawet nawet ale tylko brązowe mi się nie podobają i powinny być za jakieś 700 diax a nie 4 szaf.


P -Włosy są piękne wszystkie ale mi się najbardziej bląd podobały.

M -Włosy sa przepiekne jednak niezbyt podobaja jmi sie te różowe ale skusiłam sie na te blond i możliwe że tez kupie brązowe.



N - Szminki też spk a szczególnie ta jasna ta z aparatem też ok.


 P - Szminka jest ładna bardzo,a aparat na zęby trochę nie ładny bo takie wielkie usta i nie pasuje do momiowicza.

M -Podoba mi sie odcień szminki, a aparat wg mnie jest brzydki i mi wg nie pasuje ponieważ usmierz jest za duży.



N -Torebki śliczne ale różofa za m+ ta ale i taki supi tak jak druga .


P -Worki plecaki są fajne z m+ jest bardzo fajny a normalny też jest super.

M -Bradziej podoba mi sie torba nie z m+ i dodałabym jej jeszcze jeden kolor czyli jakis niebieski.



N - KurtałQi ok bardzo ładna jest ta za 3 szaf a tamte dwie też są śliczne.


P -Kurtki są super ta za 3 szafiry ładna bardzo a te za diamenty są też bardzo ładne.

M -Kurteczki sa przepiekne i zamierzam sb wszystkie kupic, a najładniejsza jest ta za 3 szafiry.



N -Makijaż spk ale powinien być za diax ma ładne kolorki ale coś jakieś inne też by mogły być.


P -Makijaż jest ładny poprostu super i jaki tani 1 szafir.

M -Piekne cienie do oczów i warte sa swojej ceny nie zastanawiałam sie nad ich kupnem tylko odrazu kupiłam.


N -Soczewki wyczekiwany przez nas przedmiot śliczne są te drugie pierwsze też ale powinny być za diax.

P -I w końcu soczewki są piękne ja mam dwie pary te całe niebieskie są super a te drugie są fajne.

M -Oczy wg mnie sa takie sobie nie podobaja mi sie wg te niebieskie, a te pierwsze nie sa warte 2 szafirów dałabym je za diax, a nie za szafiry i to jeszcze 2.




A tutaj macie nasze jeszcze looki:

Nadiowa-Nadia

pamela700 

 Ja




~Misia-14

2 komentarze: