m


wtorek, 2 maja 2017

Ogłoszenie!!

Hejka!!
Chciałabym wam ogłosic bardzo dla mnie smutna wiadomość otóż na moim koncie Misia-14 nwm dlaczego ale zostałam wysłana do konta, niestety nwm z jakiego powodu dzisaj odebrałam tylko jajko i od razu wyszłam. Bardzo mnie ta wiadomość zasmuciła dlatego że moim marzeniem było zostać moderatorem, ponieważ kocham wam pomagać. Przez te prawie 3 dni bede przesiadywać na koncie Evanese więc jesli chcecie możecie tam do mnie pisać jak czegoś potrzebujecie.


~Misia-14

3 komentarze:

  1. Hej szkoda że cjebie zbanowali głupi jack. Nie rozumiem ci ty zlego zrobilas masz fajnego bloga uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to prawdopodobnie przez jedna osobe ktora wczoraj chciała żebym kupiła jej paczke lub m+ Jednak ja odpowiadałam jej co chwila nie wiec to może byc powód. I nastepnym razem prosze o podpis nazwy z momio żebym wiedziala do kogo pisze XD

      Usuń
    2. Sry że zapomnialm o podpisie tu magda166 pozdrawjiam

      Usuń