m


wtorek, 30 maja 2017

Letnia moda #1 - nowa seria

Hejka!!!
Juz niedługo mamy koniec roku szkolnego, a z tym nie ubłagalnie zbliża się do nas lato. Postanowiłam zrobić dla was nowa serie w której będą stroje na lato. Będą tutaj stylizacje z ubrań które są w sklepie ale także z mojej szafy. Tak więc pierwsza stylizacja jest:


Pierwsza stylizacja jest dla osób które dopiero zaczynają grę. Według mnie jest ona śliczna jednak do niej dodałabym inne włosy nwm dlaczego ale niektóre włosy ze sklepów wydaja mi się "tłuste". 
Koszt stylizacji: 420 diax


Jak możecie załóważyć wcześniejsza stylizacja była w kolorach żółtego jeśli wam się tamten kolor nie podobał macie do wyboru oprócz tamtego ten niebieski i różowy. Stylizacja jest już bardziej dla osób z większymi levelami. I ona własnie mi się bardziej podoba.
Kosz stylizacji: 1093 diax



Stylizacja z mojej szafy bardzo mi się podoba jednak nie można już zdobyć tych ubrań
Koszt stylizacji: nieznany



~Misia-14

3 komentarze: