m


poniedziałek, 29 maja 2017

Pastelowe prezenty !

Hey, Hey! Dzisiaj na momio przybyły nowe prezenty o tematyce pastelowej. 

Dziewczęce prezenty:

A oto i one :

Zaczęłam od włosów. Włosy jak włosy...nie są jakoś specjalne :/ Liczyłam na lepsze.


Skarpety *^* Są one przecudne. 


Plecaki są ok nic więcej.


Czapki... nie urywa, chociaż ta zwykła jest nawet, nawet.


 
Kokardą osobiście bardziej podoba mi się wersja za m+. Mogłaby ładnie wyglądać z jakimś cukierkowym look'iem.

Ahhh...Buty skradły moje serce <3

Różowa sukienka jest śliczna, ale co to jest to białe? 

Bluzki są niezłe, chociaż brązowa bluzka nie jest wogóle związana z tematem. Co ma wspólnego brąz do pastelowych kolorów? 

Biała wersja tej bluzki jest o niebo lepsza. Co do tego drugiego mam mieszane uczucia.

Spodnie są dość nietypowe. Osobiście nawet mi się podobają.


Chłopience prezenty:

Według mnie spodnie sa spoko ale lepsza jest wersja zwykła. Bluza spoko wyglada nic dodać nic ująć.

Tutaj chyba nikt juz tego nie uratuje bluzki mi sie w ogóle nie podobają jedynie dość ładnie wyglada ta bez m+.

Koszulki w ogóle mi się nie podobają. Zastanawiam się co to może być to białe Ale prawdopodobnie to śliczny męski płaszcz.


Buty są fajne i pomysłowe bo kto by nie chciał chodzić w dwóch innych butach? Kokardy w biodrach mi w ogóle mi sie nie podobają lepsze dla chłopaków były by muszki.


 Tutaj nie ma co dodać i co ująć bo wygląda to tak samo ja u dziewczyn.


 Tutaj są już bardziej męski kolory czyli zielony ale zastanawiam się co on ma wspólnego z pastelowymi kolorami. Różowe skarpetki są boskie jeśli zdobędę look chłopaka w różowych skarpetkach to wam wyślę.


Włosy są takie pospolite nie ma w nich czegoś niezwykłego.




~Leia26 and Misia-14

2 komentarze:

  1. Włoski mi się nawet podobają ^^
    ~ Zuzaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. O bosz, ta kolekcja to CUDO, tak jak Twój blog ^^ <3
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń