m


poniedziałek, 27 sierpnia 2018

U T A L E N T O W A N I - NOWA SERIA I POWRÓT!

Cześć!
Jak wiecie, bądź nie od chyba 17 lipca miałam przerwę od pisania na blogu.
W tym czasie blog zyskał większą aktywność, przez co bardzo się cieszę (:

A ja przychodzę do was z nową serią!
U T A L E N T O W A N I to seria, gdzie będę no cóż, przedstawiać prace utalentowanych, czasem niestety nie znanych ludzi na momio.
Zaczynajmy!

Przeszukując momio, natrafiłam na kilka C U D O W N Y C H rysunków, a miały one dość mało like itp.


RYSUNEK ZOSTAŁ POBRANY I JEST UŻYTY W CELACH "NAUKOWYCH", ABSOLUTNIE NIE PRZYPISUJĘ SOBIĘ TEGO RYSUNKU.
                                                      

Ten rysunek mi się bardzo podoba. Rzadko widzę takiego stylu rysunki, a ten jest tak super, uwu
Mega mi się podoba, i zapraszam do autorki - Rejsi


RYSUNEK ZOSTAŁ POBRANY I JEST UŻYTY W CELACH "NAUKOWYCH", ABSOLUTNIE NIE PRZYPISUJĘ SOBIĘ TEGO RYSUNKU.


Rysunek nie jest profesjonalny, bo widziałam lepsze rysunki, ale jakoś mnie urzekł. Nie wiem, może warkocz a może coś innego. Rysunek należy też do rejsi, i nie chciałam dawać dwóch rysunków tej samej osoby ale no, to jest cudowne

RYSUNEK ZOSTAŁ POBRANY I JEST UŻYTY W CELACH "NAUKOWYCH", ABSOLUTNIE NIE PRZYPISUJĘ SOBIĘ TEGO RYSUNKU.
                                                    

Jest to praca konkursowa, no ale to jest C U D O W N E.
Mega, mega mi się podoba, i no. Generalnie przepraszam, że 3 na 4 rysunki są rysowane w komputerze/telefonie, idk ale akurat takie mnie urzekły.
Aha, i zapraszam do autorki: lv
i na jej hashtag: #lvArt

RYSUNEK ZOSTAŁ POBRANY I JEST UŻYTY W CELACH "NAUKOWYCH", ABSOLUTNIE NIE PRZYPISUJĘ SOBIĘ TEGO RYSUNKU.

Jupii, w końcu coś na kartce!
Generalnie rysunek jest dla momiowiczki, popuś (jezu jak to brzmi zabij sie hania) rysuje akurat rysunki dla momiowiczek/momiowiczów. Ale dobra
To jest piękne, no przyznajcie. Też chcę tak umieć :<
Zapraszam do autorki: Popuś 123




Ode mnie to tyle, do zobaczenia! Papa!
~Hania




KTÓRY RYSUNEK PODOBA SIĘ WAM NAJBARDZIEJ?

4 komentarze:

  1. 💞💕😍💓👍💗
    Nick :Aniołek323

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem, mam dziwną nazwę na momio... ale to nie moja wina, że kiedy zakładałam to konto miałam takie przezwisko, a konto miało myś na początku tylko dla beki... ~~pouś 123

    OdpowiedzUsuń
  3. sorki za nieobecność xdd
    nick: przepraszammm

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się jak nazwałaś te rysunki xD

    OdpowiedzUsuń