m


poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Szkolna kolekcja!

Cześć!
Na momio w piątek przybyła szkolna dostawa, bo niestety za niedługo szkoła.
Sprawdźmy co w niej się znajduje!


Taka sukienka na szkolne imprezy, mimo swojej ceny nie kupie jej, raczej bym jej nie założyła.


Bluzka 1 
Kocham tą bluzkę, oczywiście musiałam ją kupić, ale straciłam 2 szafiry [*]
Bluzka 2
Bluzka emoji. No nie kupie jej, nie jest w moim stylu.


Bardzo ładna spódniczka, ale nie kupie jej, wolę oszczędzać szafiry na coś lepszego.


Takie spodenki, kupiłam je, bo zawsze mogą się na coś przydać.


KOCHAM TE BUTY.
Brakowało mi takich wspaniałych butów w dostawie.


Nie podobają mi się te włosy.


Akcesoria 1
Taki kubeczek, może nie przyda się w looku codziennym, ale do editów jak najbardziej.
Akcesoria 2
Kupiłam oczywiście, ahh ta dostawa jest jedną z lepszych.


Plecak
Fajny plecak z emoji.

Torba
Nie wydałabym szafira na takie coś, nie podoba mi się.


Już ostatnią rzeczą na dziś to kurtka!
Podoba mi się, ale nie wiem czy opłaca się ją kupić.
Zastanowię się nad jej kupnem.

Podoba wam się dostawa?
Chcecie wracać do szkoły?
~EmoKicia

1 komentarz:

  1. Wakacje mogłyby trwać trochę dłużej 😔
    Nick :Aniołek323

    OdpowiedzUsuń