m


poniedziałek, 20 sierpnia 2018

SPORTOWE PREZENTY!! (Wersja damska).

Hej, cześć, witam ^^ Z tej strony KAJAK,
i mam dla was nowe prezy ^^ (Wersja damska >:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mi się one meega podobają ^^ A wam? 
Napiszcie opinie w komentarzu ^^ Lecim ^^



Spodenki.. Nie powiem że mi się nie podobają, ale hmm..
Ładne są, lecz nie w moim goście ^^ (No me gusta ^^)
~Spodnie? Bardzo ładne ^^ Biere!



Pierwsza koszuleczka wo gule  mi się nie podoba :/ No cóż..
~Top fajny ^^ Gdybym go dostała, z chęcią bym w nim chodziła ^^



Bluza jest taka mraśna <3 Biere zdecydowanie <3
~Bluza zapinana w kwiaty nie w moim typie.. Może być ;/




Buciki są tanie, jak na buty z prezentów ^^ Za co wielki + ^^
Ładne są więc Biere ^^
~Czapka okis ^^ No co tu wiele mówić? Czapka jak czapka..




Torba papapapa ;/ Tania, ale nie ;/
 Nie lubię na Momio toreb/torebek..
~Bluza? Mam podobną ^^ Ale jest ok :*



Włoski! Aww! Nie są jakieś najlepsze takie 'wow' Ale aww >:
Biere w 100% :*
____________________________________________________________________
To na tyle prezentów :* Jak wam się podobają? Podarowaliście już komuś?

~KAJA 532   <3

5 komentarzy:

  1. aha xD
    Podobają mi się wszystkie oprócz tej bluzy na spodnie XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisz swoją nazwę, jak bierzesz udział w czytelniku, bo inaczej nie zapisujemy kom ^^

      Usuń
  2. podoba mi się bluza przewiązana w pasie oraz włoski<3
    nick: przepraszammm

    OdpowiedzUsuń
  3. Meh, chiałabym coś dostać, a wgl rozdaje prez, kto chce pv
    Mój nick to GalaxyButterfly

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stroje z tych ubrań wychodzą :) Konto:Aniołek323

    OdpowiedzUsuń