m


środa, 29 sierpnia 2018

Nowa seria! - Teraz wy!

CZEŚĆ, CZEŚĆ!
Nadszedł ten czas, w którym to wy wybieracie!
O co chodzi? Zakładam serię ^^
(Każdy jakąś ma oprócz mnie..) Ale przejdźmy do sedna.
Dziś to wy wybieracie jaka ona ma być. 
O 5 rano miałam natchnienie na notes i długopis,
więc przeglądając look'i w internecie miałam mnóstwo,
ale to mnóstwo inspiracji ^^ Tam na dole je macie:

Edity Kajaka ~ Chodziło by w tym o to,
że ja będę tłumaczyć jak zrobić dany edit. 
Np; Hair edity.. Będzie to seria na tylko 2 posty :/

#Ona Mnie Interesuje ~ Ta seria będzie dość bardziej rozbudowana (XD).
Ja, czasem wy wybieralibyśmy osobę do 'OPISU'. 
No.. Dodawałabym też parę ciekawostek i jej zainteresowań.
Czyli jak wy to nick danej użytkowniczki piszecie pod ten #.
Jak ja to po prostu robię post. : )

Chrupek Ocenia ~ Z tego pomysłu nie wiem czy się śmiać czy płakać, 
ale przynajmniej jest zabawna ^^ ( wiem, że nie mam wprawy w blogowaniu, 
i się nie znam ale ocenić można prawda?) Będę oceniała różne Momiowe blogi.

Momiowe Bailando ~ Tutaj z Momiowych zakątków wyciągałabym najfajniejsze,
najciekawsze lub najśmieszniejsze edity, gazetki, posty itp.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~----------------------------~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To tyle tych moich strasznych wywodów ^^ Głosujcie w komentarzach,
pisząc wybrany pomysł na serię  <3

KAJA

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może stworzysz gazetkę w której połączysz to wszystko?
    Nick Aniołek323

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HMM.. CHODZIŁO BY W TYM O TO, ŻE NIE GAZETKA.. ALE TAKA SERIA ŻE WSZYSTKIEGO JEST PO TROCHU TAK?

      Usuń
    2. No tak🙂

      Usuń
  3. kk
    nick: przepraszammm

    OdpowiedzUsuń