m


piątek, 26 października 2018

WYMOMIOWANI!

Witam. Dziś kolejna część WYMOMIOWANYCH.
Bardzo serdecznie przepraszam za nie obecność,
ale laptop był w naprawie, a na telefonie ciężko  : (
Właśnie też szykuję coś na Momio i blogu, więc
wyczekujcie 27.10.18r B)
~~~~~~~~

                    Małe gwiazdki #1

Jak wiecie, moja seria składa się z takich małych serii.
Na końcówkę października i na listopad zaplanowałam
co post pokazywać wam małe gwiazdki. Czyli osoby,
które nie są znane, a są utalentowane.
Z A C Z Y N A M Y <3


Jest to praca użytkowniczki JestemDżem. Moim zdaniem jest ona mega utalentowana.
Jej prace nie są jakoś zbytnio popularne, a dziewczyna jednak rękę do tego ma (NIE JAK JA)


Ten rysunek jest zuziaserduszko3 wybrałam ją, bo jest fajnie pocieniowana i fajną ma kolorystykę. 
Dziewczyna ma stronę na WattPadzie i swój #. Sprawcie jej profil, a się dowiecie.


Ta praca jest Pichu4433  Dziewczyna jak pozostałe. - Jest utalentowana. Nic dodać, nic ująć.
Mam do was prośbę xD Nauczcie mnie tak ładnie rysować! <3


Ten rysek jest użytkowniczki olajankiewicz  Bardzo, ale to bardzo fajnie dobrała kolorystykę.
Moim zdaniem zasłużyła na miejsce w tym poście. (TAK SAMO RESZTA!) BRAK SŁÓW!


Ta praca.. Należy do czokotubeczka   JESTEM W SZOKU! JA UMIERAM!
To jest piękne! Podpis jest nieczytelny, ale dziewczyna wstawiła to na konkurs #DanekoKonkurs
Moim zdaniem, ona ma mega talent. 

Co wydanie będzie po 5 obrazków.

BAjo <3

~KAJAK


1 komentarz: