m


piątek, 12 października 2018

WYMOMIOWANI!

To uprzedzam, nie będę pisała numeru ''wydania'' bo mnie to nudzi ;p

Lecimy z tym p;

___________________
Hejka! Dziś "dokładam" do Wymomiowanych małą dokładkę xd : )
Czyli Detektywoistejszon : ) Będę starała się wyjaśnić jakieś małe zagadki na momio : )
((DZIŚ TYLKO DETEKTYW, BO ZESZYT MI SIĘ ZALAŁ I MUSZĘ 
RESZTĘ OD NOWA WYMYŚLAĆ : )))

---------------------------------------------------------------------
Detektywistejszon : ))

Od jakiegoś czasu jakaś osoba lub osoby zakładają fejk konta,
po czy mówią że umarłam i oddają moje konto czyli KAJA 532
ROZWIĄZAŁAM ZAGADKĘ SAMA!
Są to dwie osoby, których nawet nie znam.
Nie znalazłam ich głównych kont, ale dążę do tego : )
Dziś też zaatakowały ;/  Jak dojdę do głównych kont, napiszę : )


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~KONIEC```````````````````````
Mam nadzieję, że 1 część jest ok : )

~KAJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz