m


sobota, 13 października 2018

Przerwa

Hejka, z tej strony Kicia.
Jest już październik, czyli już prawię dwa miesiące szkoły.
Aktualnie po części straciłam chęć na edytowanie oraz na pisanie na blogu oraz nie mam na to czasu.
Aktualnie jestem w siódmej klasie i może się wydawać "pff, ale siódma klasa jest taka prosta, zobaczysz w liceum"
Ale zależy mi na dostaniu się do dobrego liceum, przez co muszę się uczyć, a nie chcę niczego zawalić.
Obiecuje, że w grudniu wrócę pełna energii, mam taką nadzieję, bo planuje coś na grudzień.
Może się wydawać, że blog umiera, ale taka sytuacja na tym blogu była miliony razy, a potem nagle blog ożył, potem znów umarł i tak w kółko.
Odeszła również od nas jedna z redaktorek, Hania.
Nie dziwię się, też bym odeszła, ale jednak jest coś co mnie powstrzymuje od tej decyzji.
Pisanie dla mnie nie jest ciężarem, wręcz przeciwnie - dobrą zabawą.
Może i nie mam teraz czasu na pisanie, ale nadal uważam to za przyjemność! 
Boli mnie to, że dla niektórych pisanie to nie jest zabawa, a wręcz sukces dla fejmu.
Oczywiście nie wszyscy tacy są, dlatego szanuje osoby, które mają swoje pasje i nie robią to, żeby mieć jakieś z tego korzyści.
Poza tym poznałam tu wiele fajnych osób, więc trudno odchodzić od bloga, zresztą jestem tu już rok i nie żałuje, że chciałam być tutaj redaktorką.
To tyle co miałam do napisania, do grudnia.
Chociaż i tak wiem, że nikt tego nie przeczyta, albo napisze swój nick i nic poza tym, ale dziękuje osobo, która to przeczytała.
~EMOKICIA



4 komentarze: