m


piątek, 28 grudnia 2018

Nowa dostawa! Porażka..

Cześć!
Dzięki temu, że zmieniłam datę na jutrzejszą mogłam przedpremierowo zobaczyć sylwestrowe rzeczy.
Porażka. Co więcej mówić.

Sukienka:


Nie podoba mi się. Do niczego (jak dla mnie) by nie pasowała.

Bluzka: 


Jedyna rzecz, która mi się podoba. Jej jedynym minusem jest ceną, więc jej raczej nie kupię.

Spódniczka:


Takie 2/10

Spodnie:


Co tak drogo?
Momio, co wy się tak cenicie?

Buty:


Nie najgorsze, aczkolwiek nie są za piękne.

Włosy: 


Nie podobają mi się ani trochę.

Akcesoria:


Ciekawe, ale nie kupię, że względu na cenę.

Kurtki:


No takie średnie, wolę zaoszczędzić niż je kupić.

Makijaż:


W sumie nie jest zły, więc go kupię.

Biżuteria: 


Fajne, ale i tak pewnie większość włosów i ubrań zakryje tą biżuteria, więc czy jest warta kupienia? 
Dla kolekcjonerów ubrań zapewne tak.

Soczewki:


Osobiście nie lubię soczewek na Momio. Mam tylko kilka faworytów. 
Uwielbiam tylko podstawowe, a najbardziej brązowe. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okej to na tyle w tym poście! 
Jak dla mnie dostawa zasługuje na 3.5/10
A wy jak sądzicie?
Macie jakieś postanowienia noworoczne?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 komentarz: