m


poniedziałek, 24 grudnia 2018

Ekipa MomioFriends życzy Wesołych świąt + bonus

Hello!
It's.. we!
Dzisiaj są święta z tej okazji życzonka składać wam będziemy XD


~Karpia bez ości
z rodziny radości
zdrowia, szczęścia I słodyczy,
niech dziś każdy to wykrzyczy,
że są święta czas pokoju
a gdy szukać chcesz nastroju
usiądź przy stole
w rodzinnym gronie.
To wszystko zachęta
na tegoroczne święta!~


Świąteczny blog
Co do nagłówka, to postaram się zrobić to dzisiaj. Czemu tak późno? Otóż miałam szlaban na laptopa, ale dzisiaj go chyba odzyskam. 

Wigilia na czacie?
Postanowiłam zrobić taką mini wigilię blogową. Na czym ona będzie polegać? Na czacie poprostu będziemy sobie pisać xD Może zrobię też w moim momiowy pokoju, ale wiem, że nikt nie przyjdzie, więc no.
Jakby ktoś chciał przyjść i uczestniczyć w tej wigilii momiowej, to ona będzie o jakiejś godzinie 15.

Zwiedzanie pokoji!
Dobra, a teraz taki bonus, otóż zwiedzałam sobie randomowe pokoje momiowiczów i życzyłam im wesołych świąt. Jaka była ich reakcja?! Tego dowiecie się o tutaj:



Brak reakcji, zapewne spowodowane afkiem..


Tutaj też brak reakcji.




Tutaj jak widać, pewna osoba bawiła się w świętego mikołaja, poczym dała mi prezent! Serdecznie pozdrawiam, Sprin!!


1 komentarz:

  1. Niech magiczna moc wigilijnego wieczoru przyniesie Ci spokój i radość. Niech każda chwila świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje Ciebie pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych świąt Bożego Narodzenia.
    ~Aniołek323

    OdpowiedzUsuń