m


piątek, 14 września 2018

Nowa redaktora?-Jak to?!

Cześć!

Jestem nową redaktorką na okres próbny tego bloga! 


Na samym początku tego bloga byłam jedną z pierwszych redaktorek, może kojarzycie mnie i wiecie kim jestem?

Nie? To szkoda :c 
Mój login to Emilia600

Opowiem coś o mnie:
👉Gram w momio od 2 lat (dokładnie od 14 lipca 2016r.);
👉Mam 14 lat;
👉Uczę się 4 języków (Japoński, Koreański, Niemiecki oraz Angielski);
👉Prowadzę także własnego bloga: NM;
👉Słucham K-pop'u, lecz nie jestem ich 'psychofanką', która zaczyna g***oburzę bo ktoś wyraził na ich temat swoją opinię;
👉*Dogaduję się lepiej z mężczyznami, niż kobietami*;
👉Uwielbiam azjatyckie jedzenie!;

Może tyle wystarczy...

A tu pokażę kilka moich editów :v

Podoba wam się któryś? 
Mi najbardziej te trzy pierwsze, ale ciii niczego nie widzieliście..

Mam do was jeszcze jedno pytanie. 
Chcecie, abym poprowadziła jakąś nową serię? 
Tak? 
Napiszcie w komentarzu na czym może polegać! 
Najlepszą odpowiedź nagrodzę moimi wszystkimi momo (oraz prezentem!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz