m


niedziela, 30 września 2018

Czytelnik miesiąca! - Wyniki.

                                                        HEJHEJ!
Dziś jest koniec walki o czytelnika miesiąca z sierpnia. 
tak jak to na oficjalne posty przystało, trzeba troszkę pogadać,
zanim przejdzie się do sedna B)) 

W tym miesiącu czytelnik umarł. Jestem po prostu zawiedziona..
Nie jestem zawiedziona wami, z kąt że : )
Jestem zawiedziona AKTYWNOŚCIĄ :(

Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie owocny : )
  

Zwycięzca..


Aniołek323
                                           asdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjkl (8)

GRATULUJĘ CI ZNOWU, MAM NADZIEJĘ ŻE BĘDZIESZ
DALEJ TAK SOLIDNIE KOMENTOWAŁA : )

(dziś start czytelnika za październik <3)


~KAJA 532   ~ZESPÓŁ MOMIO FRIENDS

2 komentarze:

  1. Może zrobicie konkurs halowenowy? Coś z lookami, editami, rysunkami i wierszami. Jak coś takiego powstanie chciałabym pomóc z nagrodami🙂
    Nick Aniołek323

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie myślałam o tym
    Może coś takiego zrobie..

    OdpowiedzUsuń