m


sobota, 14 kwietnia 2018

Pytania na temat 75 lvl'a, które nurtują.

Hej. Przychodzę do was z teraz troszkę bardziej rozbudowanym postem.
Nurtujące pytania na temat 75 lvl'a. Napewno każdy 75 lvl spotkał się
z tymi pytaniami. Teraz właśnie, w tym poście na nie odpowiem. Pytania 
zadaje; niuniusua Pozdrawiam ;) 

     Co dostaje się za 75 lvl?
Za 75 lvl dostaje się takie blond włosy (kucyki z kokami).

Ilu osobą dałaś/dałeś momo misia?
Nie wiem, ponieważ nie liczę. Nie widzę powodu, aby liczyć ile dałam misiów xD

Co się dzieje z gwiazdkami jak dostajesz momo?
Punkty "wchodzą'' w lvl, ale nic nie zmieniają. 75 lvl jest, i będzie.

Dlaczego niektóre osoby z 75 lvl są nie miłe?
Takie niektóre osoby zapominają, że kiedyś też zaczynały grać z niczym.
Zdobyły 75 lvl, i myślą że są ważni. Ok, mam 75 lvl.. Ale nie uważam, że jestem
królową tej gry.

Czy denerwują Cię mniejsze lvl, jak proszą o momo?
Nie. Rozumiem takie osoby, bo trudno jest zaczynać taką grę samemu.
Ja gram już od kilku lat, więc wiem na czym to polega. Pomagam takim osobom.
Ja jak zaczynałam grać, po raz kolejny w roku szkolnym..
Nasza klasa zawsze była liczna. Co rok na zajęcia komputerowe,
J. Angielski i na W-F byliśmy rozdzielani. Rok temu na W-F i na J. Angielskim od nr 18 (1 grupa)
a od 19 do 29 (2 grupa). Na zajęciach komputerowych chłopcy/dziewczyny.
No i dziewczyny mnie namówiły abym znów grała. Przewodnicząca klasy załorzyła
grupę; Nasza Klasa. Ale Nadia włamała mi się na konto a potem mówiła
że to było jej. Grupka się rozpadła.. W klasie (Z DZIEWCZYN)
każdy miał 30, 21 lvl, tylko Ola miała 61.. Pomagali mi, ale gdy gr się rozpadła,
grałam sama. Wiem że jest trudno, więc pomagam ;)

Jak ktoś Ci daje momo, denerwujesz się?
Czasem (Jak daje momo misia lub jednorożca) tak.
Ale tłumaczę, że to momo nic mi nie daje i proszę go, by dał osobie z małym lvl.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To na tyle, jak chcecie abym więcej tego typu postów robiła, piszcie w komentarzach
pytania ;)
---------------------

~KAJA 532

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz