m


wtorek, 3 kwietnia 2018

Dramy poprawiania.


Hej. Ostatnio spotkałam się z postem na Momio. Ja jak to ja,
czytałam komentarze. Okazało się, że była wielka ,,DRAMA''.
Chodziło w niej o to, że pewien Momiowicz źle napisał jedno słowo.
Napisał;  Ja moge z tobą popisać, a na przeszłość takimi dziećmi sie nie przejmuj, bo przecież nie level jest ważny tylko charakter. Każdy z nas zaczynał od małego levela.
Za to poprawa brzmiała tak;
przeszłość to coś co było przyszłość* 😌
Ok. Rozumiem poprawę typu przyszłość* ;)
Ale aby się tak rozpisywać.? No ok, niby nic, ale drama to drama xD Nadole skopiowane wiad;

Pisałam na szybko, pewnie autokorekta w telefonie. Każdemu zdarza się pomyłka, a jak teraz widzę, ty tego nie tolerujesz, chociaż pewnie sama popełniasz błędy (:

Aha?!? Lol, ja cię tylko poprawiłam ;)

''przeszłość to coś co było przyszłość* 😌'' No fajna ''poprawka'' 😃 Oszpecasz sie, czy próbujesz być inteligentna? XD\

A od tego drama.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proszę, jak poprawiacie, to napiszcie przynajmniej; Fajny post, ale pisze się Kupię sobie, nie siebie ;)
A nie; LOL! Siebie kupisz hah fajnie masz w domu ;) **Sobie!*
----------------------------------------------------------
Sora że tak krótko ;) Paa

~KAJA 532

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz