m


poniedziałek, 6 listopada 2017

Nowe dostawy na duńskim serwerze!!

Hejka!!
Powracam do was z nową energia i mam nadzieje że będę miała ją jeszcze długo. 
No więc pomyślałam sobie żeby wejść na duński serwer i jak widzę to był dobry pomysł. 
Mam dla was dwie nowe dostawy, które nie powiły się na blogu, a myślę że są dość fajne i bardzo wam się spodobają.
No to pierwszą dostawa jest: Dostawa Soy Luna





Wg mnie dostawa jest taka sobie jedyne co według mnie było dobrym pomysłem to dodanie mikrofonu.


Następna dostawa to: Dostawa DohVinci




Dostawa jak najbardziej przypadła mi do gustu tylko wielkie szkoda że nie ma jej na polskim serwerze.
Ciekawostka: sukienka została zaprojektowana do rysunku pewnej momowiczki :



No to na tyle. Mam nadzieje że wam się podoba i spodziewajcie się w najbliższych dniach jakieś nowej serii z konkursikiem ^^

~Miśku

1 komentarz: