m


środa, 29 listopada 2017

Nowe meble!

Hej, tu luki6! Jeszcze nie wstawiałem postu na tego bloga bo miałem problemy z wysłaniem posta. (Mam nadzieje, że ten się wyślę) A więc tak chciałem wam pokazać nowe meble! Są one w tematyce bożonarodzeniowej.

Stoły
Są to takie stoły ze świecznikiem na środku, mają taką jakby osłonkę śnieżną na sobie.
Ocena: 10/10

Kanapy
Jest ona przepiękna, szczególnie te poduszki <3
Ocena: 10/10

Szafy
Jest to szafa z motywem kalendarza adwentowego,
Ocena: 10/10

Choinki
Bez tego kolekcja by nie miała sensu. Typowa choinka musi być w każdym świątecznym pokoju.
Ocena: 10/10

Ściany
Takie sobie extra! Tylko jak by te paski były takie same jak z prawej strony by było lepiej, ale to nic nie psuję. 
Ocena: 10/10

Drzwi
Faaajne! Ten stroik nadaje świątecznego klimatu.
Ocena: 10/10

Okna
Są śliczne! Mam bardzo podobne gwiazdy w domu.
Ocena: 10/10

Dostawa mnie się bardzo podoba więc daje dostawie 10/10, bo kolekcja jest extra, mam nadzieję, że będzie więcej takich dostaw.

BONUS
Tak wygląda mój pokój po przemeblowaniu na święta.












1 komentarz: