m


piątek, 5 kwietnia 2019

Drugi post za 2 miesiące

Eeee, no.. hej? XDD
Ja nie wiem co tu jeszcze robię, ani co ktoś kto to czyta tu robi
Ale postanowiłam napisać jakże ciekawego posta z nadzieją, że ktoś to jeszcze przeczyta, ale ta nadzieja jest praktycznie nic nie warta.
Blogi o Momio umierają i w sumie się nie dziwię, bo pisanie ciągle o paczkach, m+ i dostawach jest cholernie nudne. Każdy może to zobaczyć, więc na co takie posty? Ciekawostki już raczej każdy zna, a jak nawet nie to jej część. Wywiady też są nudne i zbędne, bo każdy może zapytać o to samo i może nawet uzyskać o wiele lepszą wiadomość. Jedynie co interesuje ludzi to jak zostać fejmem przez bardzo długi czas, jak mieć moderatorów w znajomych oraz jak mieć fejmów w znajomych. Dlaczego? Osoby próbujące stać się fejmem są bardzo w życiu nie dowartościowane, że chcą się wybić i usłyszeć miłe słowa o sobie w internecie. W sumie to się nie dziwię, sama chciałam to samo osiągnąć XD
Wchodzę tam czasami sprawdzając wiadomości i większość wiadomości to są jakieś grupy do których już nie wchodzę od dobrych miesięcy oraz moja grupka.

OMGGG ZAWAŁ KTOŚ TO PRZECZYTAŁ XDDDDDDDDD



9 komentarzy:

  1. O no wiesz ja weszłam i czytam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama prawda w tym poście, wróciłam na ten blog,żeby poczytać sobie stare posty, haha kiedyś to było... Teraz (jak i pewnie kiedyś trochę też) nie interesują takie rzeczy ludzi.. Każdy człowiek chce wiedzieć, jak zdobyć sławę, fame . Kuczaki, daj mi jakiś namiar na siebie, bo fajnie było pisać na tym momio, dobre mam wspomnienia z czasów blogowania i grania a MOMIO..

    -Spekter212, zdziwię się jak ktoś tu jeszcze mnie pamięta haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie interesowałam się tym wcześniej. Ciekawy blog i szkoda, że dopiero teraz zaczęłam takie odkrywać. Myślę, że już wyszły z mody i także ze względu na to aktywność na nich jest tak mała. Co ciekawe, gdy tu weszłam osoba online była 1, a w obecnym momencie jest 6. Może te czasy jeszcze wrócą? Lecz zapewne nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde, ktoś skomentował to w 2021, aż ciężko uwierzyć.. Te czasy raczej nie wrócą, bo momio jest trochę martwą grą, skoro nawet już na takim najpopularniejszym blogu jakim jest mymomio nic nie wstawiają to tylko to potwierdza

      Usuń