m


piątek, 15 czerwca 2018

Prezenty, mini dostawy, powrót, informacje, momio plus.

Cześć!
BARDZO długo nie pisałam tutaj, ale w końcu powracam.
1) Informacje.
a) Zakończył się okres próbny, i zostaję na blogu więc postaram się o większą aktywność, aczkolwiek bardzo często będę wyjeżdżać.
b) No, powracam.
c) Niestety o dostawie takiej dużej nie napiszę tutaj, wybaczcie.
2) Prezenty.
Nowe prezenty pojawiły się w poniedziałek, ale uznałam, że o nich napiszę.
AKTYWNE PREZENTY
Spodenki pierwsze są fajne i już, cena też fajnusia.
Spodnie drugie em nie
Bluzka pierwsza jest bardzo ładna i warta swojej ceny, druga nie i nie i nie.
Bluza pierwsza jest okej, ale nie za tą cenę.
Spódniczka jest ładna, ale tez za max 1 szafir.
Buty fajne, cena fajna.
Czapka do zniesiena za diamenty by była.
kocham to oooo
3) Mini dostawy.
a) Mini dostawa mostwanted aka lgbt
Bluzeczka jest fajna, ale dalej zastanawiam się nad jej kupnem.
Z góry wybaczcie, że zdjęcie jest z szafy ale w sklepie pokazywało mi "kupione"
Wszystko love <3
Spoko, ale to nie moj stajl
Love, znowu zdjecie z szafy
Kupilabym ale nie mam kasy hahahahahahhahhahhhhhhhhhhhhahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sa takie... oryginalne
To co z okularkami 
b) Mini dostawa piłkarska
WYMIĘKAM
Ponieważ kolekcja jest za duża, ja opisze bo tak wiec ja opisze.

Kolekcja jest ładna, mi się podoba, ale zawsze mogla byc lepsza (":
3) Momio plus.
Kolejnym prezentem z momio plus jest taki wianuszek.
Jest cudowny, ale nie mam m+ ehs smuti

Ahs, to na tyle.
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz